[NUUG jobbmarked] Nasjonalt cybersikkerhetssenter trenger linux-driftere, fullstack-utviklere, CTI-, infrastruktur-, nettverk- og skadevareanalytikere, teknisk metodeutviklere, it-rådgivere, servicedeskmedarbeidere m.m.

Anders Einar Hilden hildenae at gmail.com
Wed Jul 6 18:10:03 CEST 2022

Heisann!

Nasjonalt cybersikkerhetssenter (NCSC) er på jakt etter flere som er
flinke og synes det er morsomt å bygge og drifte Linux-systemer.
NCSC er primært en Ubuntu-shop med stort behov for utvidelse
av Linux-teamet sitt.

Ta en titt på stillingsannonsen, ikke nøl med å ta kontakt med
meg direkte, eller min sjef Lars Jørgen Solberg hvis du har spørsmål.

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=262382610

Dersom Linux-drift ikke er noe for deg, så har vi i sommer et
drøss med IT-stillinger ute. Jeg nevner ikke alle her, men
noen stikkord er fullstack-utvikler, CTI-, infrastruktur-, nettverk-
og skadevareanalytikere, teknisk metodeutvikler (for vårt nasjonale
sensorsystem), it-rådgiver eller servicedeskmedarbeider.

Ellers byr denne sommeren også på mange stillinger som ikke er
direkte teknologirelaterte - se hele listen på
https://nsm.no/om-oss/ledige-stillinger/

Mvh
Anders Einar Hilden
NSM NCSC Deteksjon