[NUUG kart] Gårdstun

Espen Talberg espental at gmail.com
Fri Aug 17 21:20:38 CEST 2007

Knut Arne Bjørndal wrote:
> Det er veldig bevisst at OSM ikke har noen forhåndsdefinert tagstruktur
> man må holde seg til :) har sett hazard= i diverse diskusjoner før, og
> det er i alle fall selvfølgelig hva det betyr.

Jeg synes det er rart at ikke en slik tagg er beskrevet i wikien. Her i
Norge så kunne jo hazard=elg, hazard=falling_rock ol. være nyttig. Elg
er trekker ut på åpninger på morgenkvisten og skumring, mens det er
ekstra fare for fallende sten i perioder med snøsmelting.

Er det stemning for at jeg legger ut en slik sak på de norske wiki-sidene?

Espen Talberg