[NUUG kart] Gårdstun

Espen Talberg espental at gmail.com
Sat Aug 18 09:22:56 CEST 2007

Bernt M. Johnsen wrote:
> "elg" er vel strengt tatt "moose" på engelsk.

Både elk og moose kan brukes om elg, men etter å ha tittet litt på
wikipedia så ser det ut til at elk betyr ulike dyrearter om man befinner
seg i Europa eller Amerika. Elk er en hjorteart i Amerika, så det kan
blir muligheter for missfortståelser. Moose vil ikke bli missforstått så
vidt jeg kan se.

Jeg så feilen 5 sek etter at jeg trykket på send :-)

Dette har jeg ikke gjort før så om det er mulig å få en tilbakemelding,
eller rettelse på enevbtuelle feil så ville jeg satt pris på dette.

Url proposed feature - Hazard:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features#Proposed_Features_-_Hazard

Espen Talberg