[NUUG kart] Vei på rekkehusfelt

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Sun Aug 19 02:04:22 CEST 2007

On 19. aug. 2007, at 01.57, Sverre Didriksen wrote:
> Jeg er litt i tvil om hvordan veier på rekkehusfelt skal tag'es.  I
> utgangspunktet er jo dette veldig smale veier hvor bare kjøring i
> forbindelse med varetransport, eldre/invalide, etc er tillatt.
> Skal man da bruke highway=residential eller f.eks. higway=service
> som er en smalere type vei?

Jeg er langt fra sikker, men siden forklaringen på Map Features
begynner med "generally for access to a building," så høres det jo ut
som det stemmer ganske bra...

Hvordan man skal merke restriksjoner som kun for varetransport eller
eldre etc vet jeg ikke. Noen andre som har noen gode idéer?

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre
bob at cakebox.net