[NUUG kart] Markering av store innsjøer i Norge

Øyvind Ottestad oyvind at ottestad.cc
Sun Aug 19 19:48:55 CEST 2007

Har lagt til overgangen mellom vorma og mjøsa tidligere i sommer, med
utgangspunkt i yahoo flyfoto, og brukte da waterway=riverbank, slik jeg
har gjort på de deler av glomma og vorma som jeg har lagt inn. Denne
måten brukes på bl.a. på themsen i england, men egner seg nok ikke til
store innsjøer.

Øyvind