[NUUG kart] Vei på rekkehusfelt

Espen Talberg espental at gmail.com
Mon Aug 20 11:30:21 CEST 2007

Håkon Enger wrote:
> Kanskje vi kan ta den videre diskusjonen på wikien? Da kan også de som
> evt. ikke er med på mailinglista se den, og diskusjonen blir bevart
> for ettertiden.
Enig.

Da ligger det en ny overskrift ute på diskusjonsområdet på wikien -
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Talk:No:Map_Features

Jeg tok meg friheten med å legge til unclassified selv om denne taggen
ikke har vært nevnt så mye i denne tråden. Muligens denne også trenger
en mer nøyaktig beskrivelse på den wikien for norske forhold.

Jeg håper at de med litt mer erfaring i OSM for norske forhold kan bidra
med litt mer utdypende foklaringer på taggene. Jeg synes ikke at
forklaringen på wiken beskriver service godt nok, som denne tråden
muligens også viser.

Espen Talberg