[NUUG kart] Opplasting av GPX-filer (OSM)

Bjorn Munch Bjorn.Munch at sun.com
Wed Nov 28 20:39:38 CET 2007

On 28/11 16.35, Håvar Fruseth wrote:

> Så mitt videre spørsmål er: er det noen grei måte å editere trackene?  Det
> beste hadde vært om det kunne blitt gjort i JOSM, eller et annet program
> som kan vise track og kartdata samtidig.

På min Garmin kan jeg ihvertfall klippe bort fra starten og slutten av
tracket. Her gjort det en gang fordi bare en liten del var "nytt".
Men jeg tror ikke du kan klippe bort en bit fra midt inni.

Ellers kan man alltids bruke en tekst-editor for å klippe vekk de
aktuelle linjene, men da må du selv lete opp koordinatene eller
tidpunktene.

- Bjørn