[NUUG kart] CIA_Coast_and_Lake_Import ?

Magne Mæhre magne at samfundet.no
Thu Sep 13 23:17:15 CEST 2007

Hei.
Jeg ser det er i gang en kystlinjeimport fra CIA World DataBank II.
Så langt har den bare laget konflikt med noen få objekter jeg har lagt inn manuelt (et par innsjøer
og noe kystlinje på grensen mellom Nord-Trøndelag og Nordland.

Det jeg lurer på er hva som blir importert i denne jobben?  Jeg ser helst at det ikke importeres så
mye ren kystlinje i Trøndelag, da vi har brukt ganske mye tid på å fikse ting manuelt her..
(Nordland og nordover ville vært veldig flott å få, dog)

--Magne