[NUUG kart] "primary" er IKKE "fylkesveg" !

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Tue Aug 5 23:16:32 CEST 2008

Mens vi er inne på temaet "Fylkesveg" jeg ser det er en del
fylkesveier i Nord-Trøndelag som er klassifisert for lavt (tertiary og
lavere). Fylkesveg er secondary, uansett  hvor dårlig forfatning den
er i. Jeg oppgraderet FV191 og 193 i N-T fra track til secondary i
senest i dag (siden jeg likevel hadde noen fikser i området).

Bernt Marius Johnsen