[NUUG kart] Kontrollere nybegynner bidrag

Espen Talberg espental at gmail.com
Thu Aug 7 12:53:55 CEST 2008

>    4. Finnes det annet verktøy dere anbefaler?

Merkaartor er nokså enkelt og greit å bruke.

Potlatch som du kan starte i nettleseren ved å trykke på «edit» er
nesten enklere og ganske effektiv.

Begge viser satellittkart i bakgrunnen.

>    5. Under "Your GPS traces" kan jeg ikke finne noe jeg har lagt inn. Er
>    dette kun de sporene jeg har lastet opp med "Upload GPX File"?

Det er de GPX-filene du har lastet opp via openstreetmap.org. Det kan ta
litt tid før de synes da de må bli godkjent først. Du vil få en E-post
når de er godkjente.

:-)

Hilsen
Espen Talberg