[NUUG kart] Møte med UD om grensa Norge-Finland

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Fri Dec 12 14:38:33 CET 2008

2008/12/12 Gustav Foseid <gustavf at gmail.com>

> Jeg legger ved et par eksempler på beskrivelse av grensemerker. Resten av
> dokumentene er litt for store for mail, men jeg skal få dem ut på nett så
> snart som mulig.

Vedleggene ble litt for store for mailinglista. Se i stedet
http://www.foseid.priv.no/gustav/2008/osm/nofi/

2000.pdf er hoveddokumentet
norfin27.pdf er et eksempel på grensekart

Resten er alle beskrivelsene av riksrøysene.

Forøvrig var saksbehandleren i UD (som jeg gjerne kan skryte litt av, men
som skal få slippe å få navnet sitt søkbart her) meget behjelpelig og
imøtekommende. Dog virket hun som hun syntes dette var en litt sær hobby,
men at det lett ble overskygget over at noen faktisk var interessert i
traktatene deres.

 - Gustav