[NUUG kart] Møte med UD om grensa Norge-Finland

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Fri Dec 12 15:55:23 CET 2008

Dette er jo bra. Riksrøysene er posisjonsfestet i EUREF89 og pdf'en er
"ordentlig" (ikke scannet). Smal sak å lage et skript som ekstraherer
alle riskrøysene ut fra denne. hmmm...... kanskje det blir
helgehacking med en resulterende gpx-fil..... ? ;-)

Uansett, hvordan tagger man en grenserøys?

Bernt Marius Johnsen
"Melius vivit qui remigat"