[NUUG kart] Turistforeningshyttene

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Tue Dec 16 12:20:44 CET 2008

2008/12/16 Vidar Gundersen
<vibrog+no.nuug.kart at gmail.com<vibrog%2Bno.nuug.kart at gmail.com>

> røde T'er til fjells, blått i lavlandet vel?
> her er det også lokallagene som rydder og merker stiene,
> så samme kan benyttes her, skjønt for en relasjon for
> Rondanestien, med partier som vedlikeholdes av ulike lokallag
> kanskje må bryte dette?

For de fleste så er det ei DNT-sti. Navnet, alderen og lokallagsmedlemskapet
til de som deltar på dugnaden er ganske langt unna interessant for en
kartbruker. Like lite som hvilken entreprenør som har asfaltert ei gangsti
har noe på et generelt kart å gjøre, mener jeg at DNTs interne
arbeidsfordeling bør være meg som turgåer rimelig irrelevant. Det finnes
også et note-felt som kan brukes til notater.

 - Gustav