[NUUG kart] Møte med UD om grensa Norge-Finland

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Tue Dec 16 18:59:19 CET 2008

2008/12/16 Gustav Foseid <gustavf at gmail.com>:

> Jeg har begynt å korrigere grensa mot Russland og har nå tatt de delene av
> grensa som ikke er definert ved djupål. Der har jeg bare satt ref= på
> grensemerkene, for å ihvertfall ha et utgangspunkt for senere tagging.
> Grensedataene fra CIA så forøvrig ut til å være rundt 5 km feil på det
> verste.
>
> Noen som har sett på å hente ut dataene fra PDFene for grensa mot Finland?

Har klart for meg hvordan det skal gjøres med litt scripting, men
PC'en min har gått heden,så jeg er henvist til barnas Winoze-laptop
eller en Eee med Linux mens jobbens byråkratiske kvern maler meg
langsomt en ny PC. Vet ikke om jeg får gjort det før jul.......

>  - Gustav

Bernt Marius Johnsen
"Melius vivit qui remigat"