[NUUG kart] Øyer i vann

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Sun Dec 21 08:06:51 CET 2008

2008/12/20 Arnt Richard Johansen <arj at nvg.org>

> de i
>
> Oi, det har du jammen rett i. Da er det visst bare Mapnik som er ubrukelig.
> Takk!

Det er osm2pgsql som eventuelt er problemet her, ettersom Mapnik kun leser
data fra PostGIS. Dokumentasjonen av multipolygon har vært litt fram og
tilbake (skal indre way tagges, må den tagges, retning osv). Nå ser det ut
til at indre og ytre veg må gå i motsatt retning for at det skal fungerer.

Jeg snudde retningen på de indre vegene dine (og et par av mine som hadde
samme feil), så får vi se hvordan det rendres litt utpå julaften.

 - Gustav