[NUUG kart] Digitale tettstedsgrenser fra SSB

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Tue Jan 22 15:09:35 CET 2008

On Fri, Jan 11, 2008 at 12:24:24AM +0100, Steinar Hamre wrote:

> 1. Jeg vil oppfatte den veldig spesifikke opplysingen om rettigheter for
> "Digitale tettstedsgrenser med tilhørende informasjon" til å overstyre
> denne generelle.

Jeg har hatt kontakt med rette vedkommende for slike spørsmål i SSB,
som har sett på saken og mener at det i denne saken er greit at vi
bruker dataene fritt, ref. direktørmøte-saken det refereres til.

Hva gjelder andre data så tror jeg vi bør spørre før vi evt. bruker
noe. Er det noe spesielt derfra det er interessant å importere? Så kan
jeg opprettholde kontakten med dem nå som jeg vet hvem man skal snakke
med.

Så, fyr i vei med importeringen, jeg gleder meg til å se resultatet!

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre
bob at cakebox.net