[NUUG kart] Hvordan merker man en barnehage?

Oddgeir Kvien oddgeir at oddgeirkvien.com
Wed Jan 30 22:55:48 CET 2008

Noe med oppsettet på dene maillista gjør at jeg som default sender svar
til avsender og ikke til lista, så jeg sender denne på nytt denne gangen
til mail-lista:

Det nermeste er vel amenity school, burde ha vært muligheter for
kindergarten el.

Samtidig lurer jeg litt på hvor lurt det er å merke av slike ting, men
mulig det bare er jeg som er litt paranoid i disse "lommetider"......