[NUUG kart] Klargjøre Oslo sentrum for sommeren

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Fri Jun 6 12:07:40 CEST 2008

2008/5/28 Øyvind Ottestad <oyvind at ottestad.cc>:

> Har meldt meg på, men har eksamen uken etter så det er usikkert hvor mye
> jeg får vært med.

Det er nå tre påmeldte, men det er selvfølgelig mulighet for å bli med
fortsatt.

Jeg har sett litt på hvilke brukere som er aktive rundt Oslo og kommer til å
sende dem ei melding med beskjed om at vi skal ha ei samling. De som har
lyst, kan selvfølgelig bli med oss bare på middag/sosial samling.

I midten av neste uke burde jeg ha alle detaljene klare, men jeg tenker meg
det omtrent slik:
Møtes i Oslo sentrum på formiddagen (10:00? 11:00?)
ca 4-5 timer befaring, muligens felles lunsj
Felles middag på et rolig sted med trådløst nett. På en lørdag er utvalget
lite, så jeg tror Peppes er det beste valget.

 - Gustav