[NUUG kart] Klargjøre Oslo sentrum for sommeren

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Thu Jun 12 22:44:55 CEST 2008

2008/6/10 Gustav Foseid <gustavf at gmail.com>:

> Jeg har ikke glemt dere, selv om det begynner å nærme seg og det har kommet
> lite oppdateringer. Det har vært mye å gjøre de siste dagene, men jeg regner
> med at det kommer mer detaljer i løpet av morgendagen.

Oppmøte:
Lørdag kl. 11.00 i Østbanehallen. For å gjøre det mulig å finne hverandre,
kommer jeg til å sette meg litt før på McDonalds ved utgangen mot
Jernbanetorget, se etter en person med en hvit MacBook og noen papirer på
bordet, eventuelt ring meg på 920 16 556.

Middag:
Anslagsvis 15.00 på Peppes nederst på Karl Johan. Det er mulig vi avtaler
noe annet, så sjekk mail eller wiki viss du kun har tenkt å komme for å
spise.

Dagens oppgaver:
Oppdatere kartet over Oslo sentrum. Med oppmøte 11.00 og middag 4 timer
senere, burde vi klare å samle brukbart med data for å lage et bra
sentrumskart.

Ta med:
Godt humør og gjerne GPS. Har du bærbar PC kommer vel muligens den til nytte
også. Filipstad (og eventuelt Bygdøy) er såpass langt unna, at det nok er en
fordel om noen har sykkel som kan brukes.

Jeg tar med:
Utskrifter av Mapnik-kart, noen andre kartudrag, forslag til arbeidsdeling,
noe å skrive på og med.

Velkommen!

  - Gustav