[NUUG kart] Oslo, Lambertseter: Trenger peer review

Helge Hafting helge.hafting at aitel.hist.no
Tue May 6 11:49:40 CEST 2008

Gustav Foseid wrote:

> 2008/5/5 Steinar Hamre <steinarh at pvv.ntnu.no
> <mailto:steinarh at pvv.ntnu.no>>:
>
>     Det ser i det hele kjempebra ut.
>

> Takk :-)
>

>     Jeg la merke til var at det var to Cecilie Thoresens veg som
>     overlappet.
>     (Det er ikke så lett å se eller gjøre noe med i alle editorer. Jeg
>     slettet
>     den ene for deg.)
>

> Det kan forklare den litt underlige renderinga der, ja.
>

>     Litt relatert: Du har en del områder (landuse osv) som gjenbruker
>     nodene
> [...]
Idéelt bør vel all skog merkes som sådan? Det er selvfølgelig en stor
jobb, for hvis en merker
av store sammenhengende skogområder så må en lage massevis av huller der
det ikke
er skog (gårder, bebyggelse, vann, fjell, ...)

I det lange løp er det bra om kartet også viser om turen går gjennom
skog, dyrkede
områder eller fjell.

Helge Hafting