[NUUG kart] Klargjøre Oslo sentrum for sommeren

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Mon May 26 20:40:13 CEST 2008

2008/5/26 Knut Arne Bjørndal <bob at cakebox.net>:

> Jeg er gjerne med hvis noen står for å organisere, planlegge tid/sted
> osv.

Jeg kan godt organisere, men vi må finne et tidspunkt.

Her er litt drodling om hva som bør gjøres:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/User:Gustavf/Project_Oslo_City_center

Viss noen kommer på noe mer (eller vil fjerne noe),  så la det ikke være
noen hindring at sida ligger under min bruker.

> Oppskriften
> på http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Micro_Mapping_Party er
> kanskje ikke så dum?

Denne mener at lørdag er best, så da foreslår jeg *lørdag 14. juni*. Noen
bedre forslag?

Vi kan, i følge samme webside, forevente at 4-6 personer dukker opp...

 - Gustav