[NUUG kart] Få ut pressemeldinger om OSM?

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Mon Oct 6 00:43:51 CEST 2008

Som en "late bloomer" når det gjelder kart og frihet[1], må jeg si at
mer publisitet rundt OSM er av det gode. Jeg har ingen forslag til
ordlyden i de foreslåtte pressemeldingene, men dette har dere jo gjort
før. Selv skal jeg blogge om OSM og mine museskritt i Molde, men det
er vel bare studentene og noen ansatte som leser meg ...

Hans / OSM-bruker hansfn

[1] Fri programvare har jeg holdt på med i mange år.

* Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com> [2008-10-02]: