[NUUG kart] Fwd: Trillestier i Nordmarka

Vidar Gundersen vibrog+no.nuug.kart at gmail.com
Tue Oct 14 09:29:53 CEST 2008

2008/10/12 Kjell Arne Olsen <kjarnol at gmail.com>:
> Mens denne er track, grade 4? (selv om jeg skulle ha tatt på meg å kjøre bil her...!):
> http://www.flickr.com/photos/leif_sol/499841908/in/set-72157600218716062/

jeg ville brukt track,grade4,surface=ground
den er også lettsyklet nok til at jeg ville gjort
en vurdering på å legge til bicycle=yes

når du nevner muligheten for å kjøre bil der, kan evt smoothness vurderes også.
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/Smoothness

> OK, skjønner, med trillesti trodde jeg du mente en sti som var så teknisk
> vanskelig å sykle at de fleste må trille sykkelen ;-)

hehe, det er jo også en mulig tolking...