[NUUG kart] Nytt: Vil ikke frigi kartdata

vegard vegard at engen.priv.no
Tue Oct 21 14:46:19 CEST 2008

On Tue, Oct 21, 2008 at 02:15:33PM +0200, Bjorn Munch wrote:

> Som for eksempel P4 som nå frigir sine trafikkdata, men må koble dette
> mot Google Maps:

Men apropos det, har jeg egentlig tekt å tipse dem om OSM. Hvis de er
litt for åpenhet, må det være mulig med litt samarbeid der? Hvis de har
kontakter innen transportbransjen, kan de kanskje også klare å få litt
bidrag derfra i form av GPS-spor....

--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.