[NUUG kart] Birkebeinerrittet

vegard vegard at engen.priv.no
Mon Sep 8 14:25:14 CEST 2008

On Mon, Sep 08, 2008 at 01:39:28PM +0200, Vidar Gundersen wrote:
> Ja, absolutt. jeg støtter dette fullt ut.
> De store rittene som Terrengsykkelrittet, Raumerrittet,
> Bukkerittet, Farrisrunden, Vestmarkrittet, Grenserittet,
> Skarverennet (langrenn), Fjellrypa (damemosjonsløp/turgåing),
> fotruter som Rondanestien, Jotunheimstien, Finnskogleden, osv
> mener jeg er naturlige.
>
> Jeg lurer bare på hvordan det blir med massevis av relation:route,
> hvor mange slike kan vi tillate oss å lage?

Jeg kan aldri tenke meg at disse skal rendres på de normale kartene. Det
skal dog helt sikkert rendres på spesielle ski/sykkel/fottur-kart.

Sånn jeg ser det, er det et rendering-issue, og det er noe som
renderingen må løse. Mao: Kjør på!

--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.