[NUUG kart] Fuktig i Østfold

Steinar Hamre steinarh at pvv.ntnu.no
Wed Sep 24 01:27:25 CEST 2008

On Tue, Sep 23, 2008 at 03:56:43PM +0200, Helge Hafting wrote:
> [...]

Hmm.. jeg overvurderte det litt enda. Hadde fått med med at det skulle
være støtte i alle tre nå, og så så jeg at Themsen (den store
testcasen for riverbank) så aldeles nydelig ut over alt. Det jeg ikke la
merke til var at Themsen hadde natural=water satt i tillegg...

> Godt støttet er det ikke nei. Osmarender la en hel tile med Melhus
> "under vann" i forbindelse med bruk av riverbank. Men slenger man på
> coastline i tillegg virker det bedre. Men - dette er feil i
> tegneprogrammet, ikke datagrunnlaget.

Du er sikker på at det ikke ble 'opphold' i kystlinja/elva ved elveutløpet?
(slik at det kanskje var coastline som oversvømte?) En god regel er å
tenke seg at alle former for vann _kan_ rendres forskjellig. (f.eks
forskjellig farge.) Hvordan skal renderene vite hva som er hva?

	Steinar