[NUUG kart] Turistforeningshyttene

Arne Østensen aostens at broadpark.no
Thu Dec 10 20:58:08 CET 2009

Takk for tipset om Frikart, men jeg har allerede tatt det i bruk. Du har
gjort en kjempejobb, men jeg savner å kunne åpne det i Mapsource. Jeg så en
eller annen plass om at du har planer om det, så jeg får smøre meg med
tålmodighet. Det med Frikart var vel hovedgrunnen for at jeg ville bli med
på å lage kart.

Jeg ser at Frikart har med tourism=alpine_hut hytter (f.eks. Reinheim). Tar
du med tourism=cabin hytter også? Kan du gi meg et eksempel?

Ellers så ser det som wilderness_mountain_buildings forslaget venter en
avstemming.

Arne