[NUUG kart] Kongsberg nesten komplett?

erij at online.no erij at online.no
Tue Jan 27 22:32:49 CET 2009

Hei,

For de som ikke følger veldig nøye med på
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Norway

så har jeg oppdatert status for Kongsberg til 100% for veiene.  Da mener
jeg byen (uten at jeg vet om det er noen offisiell bygrense) med
tilhørende boligfelt.  For resten av kommunen er dekningen ganske
mangelfull. Bla. mangler tettstedet Hvittingfoss helt.  Burde kanskje
skille på byen og resten av kommunen på wikien?

Slik ser det altså ut:
http://www.openstreetmap.org/?lat=59.6527&lon=9.6776&zoom=13&layers=B000FTF

Hadde satt pris på om noen hadde tid til litt reviewing av det som er
gjort og kunne rette/rapportere feil og forbedringer (har kjørt
validator-pluginen i josm og jobber med å rette det den rapporterer).

-Erik
--
/d{def}def/m{mul}d/a{add}d/q{repeat}d/y 1 d 300{/x 1 d 600{/c x 600 div 4 m 2
sub d/z y 300 div 2 m 1 sub d/r 0 d/i 0 d/t 0 d{t 1 le{/n r r m i i m sub c a