[NUUG kart] Sykehus

Snorre Egeberg Johnsen antwelm at gmail.com
Tue Jul 28 23:43:32 CEST 2009

Skjønner helt klart problemet med DPS'er. Kan heller ikke bruke
amenity=doctor, siden de ikke tar besøkende på samme måte, og langt
fra alltid har annet enn sykepleiere eller ufaglærte på vakt. Tror
ikke egentlig det er noe poeng her å merke med amenity/POI i det hele
tatt. Prøv building=yes hvis multipoly og name=*DPS

-Snorre

•Sent from my iPhone•