[NUUG kart] Sykehus

Snorre E. Johnsen snorre at antwelm.com
Wed Jul 29 04:28:51 CEST 2009

La oss ta denne en gang til:
Hvorfor merke en institusjon med amenity, som også automatisk blir
POI, med noe som a=hospital/a=doctor, emergency=no, når ikke dette er
en plass en har lyst/behov for å oppsøke ved ett eventuellt medisinsk
behov ???

Dette er like steikanes dumt som å merke samtlige hjemmeadresser til
dem som har 'sykepleier' listet i telefonkatalogen som
amenity=hospital.

Eneste verdi av å merke en DPS er navnet, for navigering, aldrig for
POI=emergency eller medisinsk tilsyn.

-Snorre

[Mobile/SMS: (+47) 942 41 348]
[Sotes gate 14, N-4041 Hafrsfjord, STAVANGER, NORWAY]
[mailto:snorre at antwelm.com] [Web: www.antwelm.com]