[NUUG kart] Kystlinje vises forskjellig i Mapnik og Osmarender

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Wed Jun 3 11:22:36 CEST 2009

* Knut Arne Bjørndal <bob at cakebox.net> [2009-06-03]:

> Mapniks håndtering av kystlinje er helt forskjellig fra Osmarender,
> det er en shapefil som bare blir oppdatert av og til mens Osmarender
> bruker dataene i OSM direkte slik at kytslinjen er like oppdatert som
> resten av kartet.

Takk for denne forklaringen. Mapnik-laget er nemlig rendret der etter at
kystlinjen ble flyttet (parkeringsplassen og veien ble nettopp
endret) så det kunne ikke være grunnen.

OK.

Hans