[NUUG kart] Møte med UD om grensa Norge-Finland

Bjorn.Munch at Sun.COM Bjorn.Munch at Sun.COM
Tue Jun 30 22:48:51 CEST 2009

On 29/12 10.30, Gustav Foseid wrote:

> Hittil har jeg jobbet med å få de siste detaljene på russergrensa inn, og
> håper å bli ferdig med det før nyttår. Etter det forsvinner jeg på ferie et
> par uker, og kommer neppe til å få gjort noe med Finland før mot slutten av
> januar.

Jeg kan nå bekrefte fra pesonlig GPS-track at grensestolpe nr. 219 på
grensen Norge-Russland var korrekt plassert i OSM, innenfor et par
meter. Jeg var selvfølgelig bare ved den norske, den russiske er ca 4m
unna. :-)

- Bjørn