[NUUG kart] Hjelpe friprog-senteret over p� et fritt tilgjengelig kart?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Mar 14 11:39:50 CET 2009

Drammenskartet er blitt mye bedre, og jeg pirker i de ansatte i
friprog-senteret for å få dem til å bytte til OSM, men det er fortsatt
ganske mye som mangler i Drammensområdet før det kan sies å være
komplett.

Friprog-senteret holder til omtrent der jeg har markert på
<URL:http://www.openstreetmap.org/?mlat=59.74349&mlon=10.19485&zoom=12&layers=B000FTF>.
Jeg ser blant annet at det mangler en ny gangbru over elva omtrent
der, og sammenlignet med Google map, så er det ganske mye veier sørøst
for senteret som mangler.

Vennlig hilsen,