[NUUG kart] Feilet opplasting og kartprojeksjon

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Sun Mar 22 09:01:04 CET 2009

* Trygve Flathen <at.osm at flathen.net> [2009-03-22]:

> Edit
> Preferences
> Map Settings
> Projection method
> Mercator

Takk, jeg regnet vel egentlig med at det var et valg for projeksjon.

Når det gjelder problemet med opplastingen som ser ut til å ha feilet,
er poenget at dataene ser ut til å ha blitt lastet opp som
enkeltpunkter - de henger ikke sammen. (Og som sagt, er all navngiving
borte.) Stjernen var borte fra JOSM tittellinja så programmet trodde
også at opplastingen var OK.

Hans

PS! Nå er det 22 timer siden opplasting så det kan vel ikke skyldes en
forsinkelse hos OSM.