[NUUG kart] merkaartor

Knut Arne Bjørndal bob at cakebox.net
Sun May 17 19:56:16 CEST 2009

On Sun, May 17, 2009 at 07:50:35PM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
> Laurdag 16. mai 2009 skreiv Hans F. Nordhaug:
>
> Eg har brukt JOSM før, og likte for so vidt det, men veit du noko om
> Merkaartor er faktisk dårligare / mindre funksjonsrik enn JOSM? I
> utgangspunktet synest eg programmet ser bra ut (hovudsaklig
> fordi det er eit Qt-program, men …).

Det er litt ferskere enn JOSM, og det er nok færre som jobber med det,
så det har nok på enkelte områder ikke kommet fullt så langt.

Mitt ankepunkt til nå har i hovedsak vært at det har vært dårlig med
binærpakker å få tak i, og et fullt build-environment for QT er litt i
overkant for å bare installere en editor...

Hilsen Knut Arne, som bruker Potlatch med mindre det er offline-data
eller foto-mapping involvert.

--
Knut Arne Bjørndal
aka Bob Kåre