[NUUG kart] Ruteplanlegger

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Mon Nov 2 17:23:30 CET 2009

 Torsdag 29. oktober 2009 23.46.53 skrev Petter Reinholdtsen :

> Jeg vet om <URL: http://maps.cloudmade.com/ > som tilbyr dette.  Litt

Jeg prøvde denne, og det var jo morro.

Jeg fant noen sykkelstier som ikke hang sammen med gata der de sluttet, og fikk
rettet på dette.

Ellers har jeg et uforklarlig problem med mitt eget nabolag. Delvis tegner den
opp ruta i gata ved siden av, dels ser det ut til at gaten ikke henger sammen
med noe annet. Jeg klarer ikke å finne noen feil når jeg ser på dataene i
Potlatch.

Dessuten kom jeg bort i et tema vi diskuterte i en annen tråd: Jeg har lagt
inn gate=bollard der hvor det er satt opp sperrer i veien som bare slipper
gjennom syklister og fotgjengere. Disse ble oversett og biltrafikken ble
sluppet gjennom av denne ruteplanleggeren.

Jeg skal eksperimentere litt videre, og deretter skal jeg prøve navit

-Bjørn