[NUUG kart] OSM - oversikt over bidragsytere i et område

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Sat Nov 14 10:08:20 CET 2009

Hei!

Jeg prøver å få en journalist i Molde til å skrive litt om OSM.
Han lurte litt på hvor mange bidragsytere det har vært og hvor mye
de har gjort - hvem er de største bidragsyterne? (Jeg også lurer
litt på dette.) I JOSM er det et vindu for "author"-info, men når
jeg velger alle nodene i ett område er visningen brukelig. Jeg
søkte litt dett i OSM generelt uten å finne løsning på dette
så derfor spør jeg har. Noen hint?

Hans