[NUUG kart] Mulig kilde til kommunegrenser i Norge?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Nov 23 11:00:09 CET 2009

[Gustav Foseid]
> Så vidt jeg vet, så finnes det ikke noe annen primærkilde til
> kommunegrenser enn de dataene som ligger i ABAS. Disse mener altså
> Statens Kartverk (som i følge sine nye fine pressemeldinger ønsker å
> være så åpne som mulig...) at de har enerett til å distribuere.

Godt mulig.  Hva er poenget ditt?  Det eneste jeg klarer å lese ut fra
det du skriver er at du mener at det ikke er noe vits å ta kontakt med
folkene bak www.grida.no for å høre om de har rett til
videredistribusjon av sine kommunegrenser, og det virker litt rart om
du mener at å ikke er vits å forsøke?  Hva har jeg misforstått?

Vennlig hilsen,