[NUUG kart] Kartreferanser til utdelingen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Oct 11 19:39:46 CEST 2009

Her er koordinatene som trengs til utdelings-kartet.

Utdelingen foregår på Festsalen til HiO, lat=59.92261&lon=10.7326.
Jeg er usikker på hvilken inngang vi skal bruke, men har spurt Morten
om innspill.  Festmiddagen foregår på Thon Hotel Europa,
lat=59.9179&lon=10.73499.

En PDF som dekker disse punktene vil være utmerket.  Gjerne med
oppløsning som gjør at den kan skrives ut på A3.  Jeg kan skrive det
ut før jeg drar til utdelingen rundt 16:00 i morgen kveld.

Happy hacking,