[NUUG kart] Hva skal man gjøre med hus der det er to adresser.

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Sep 17 09:52:54 CEST 2009

Sigurd Stordal <opuskreatoren at gmail.com> wrote on 16.09.2009 18:40:58:

> Her i Tromsø har vi en gate, john savios gate, det er to adresser i
denne
> gata, men de har begge også en adresse i petersborggata. petersborggata
3 =
> john savios gate 8, petersborggata 6 = john savios gate 14. Registrerer
man
> to POI's her, med en andresse for hver ?
> --

Ja, denne var jo morsom.  Nå er det ikke sikkert andre kart er riktige
her, men Gule Sider f.eks. sier at begge disse adressene er John Savios
gate. Petersborggata 3 og 6 finnes ikke.  Disse gatene ser heller ikke ut
til å krysse hverandre, og i og med at husene ligger på sørvestsiden av
John Savios gate, og da bort fra Petersborggata som er et kvartal
norøstover, så ser det rart ut om disse skulle høre til Petersborggata.
Har du hørt med de som bor der hvilken adresse de har?  Eventuelt undersøk
med kommunen og hør hva de sier hvis du ikke allerede har gjort det.

Mine kommentarer blir vel uansett synsing i og med at jeg ikke har vært på
stedet.

Det er forresten gjort en veldig bra jobb i Tromsø.  Dekningen ser bra ut.