[NUUG kart] stile?

Snorre E. Johnsen snorre at antwelm.com
Sun Sep 20 04:32:06 CEST 2009

Hvis det trengs mer utdypning på første mailen min (var den kun privat?
sorry..), les/se her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:barrier%3Dcycle_barrier
Dette rendres slik i JOSM:
http://s32.photobucket.com/albums/d6/Antwelm/?action=view&current=cycle_barrier.gif(mulig
du trenger å zoome litt) .. som er MAPNIK utsnitt her:
http://www.openstreetmap.org/?lat=58.954224&lon=5.696835&zoom=18&layers=B000FTF

-Snorre

[Mobile/SMS: (+47) 942 41 348]
[Sotes gate 14, N-4041 Hafrsfjord, STAVANGER, NORWAY]
[mailto:snorre at antwelm.com] [Web: www.antwelm.com]