[NUUG kart] Sykkelart, Trondheim, SLF

Einar Ryeng einarr at pvv.org
Wed Sep 23 23:34:05 CEST 2009

Hei,

Jeg er i snakk med Syklistenes landsforening (SLF) i Trondheim om hjelp
med sykkelkartet. Foreløpig har jeg kommet til at å peke dem til
openstreetbugs er den beste måten å la dem kommentere kartet, siden
relasjoner er så vanskelige å redigere.

Ennå har jeg bare snakket med lederen for SLFs lokallag her, og jeg
tviler på at det har gått ut informasjon til noen andre der ennå. Om
noen har erfaring fra noe lignende andre steder eller idéer til bedre
måter å kommunisere kartfeil er jeg derfor interessert i innspill.

Om de arrangerer medlemsmøter kan det hende vi burde gi dem en
presentasjon.

Sverre: Har et av Garmin-kartene dine sykkelfokus?

--
Einar Ryeng