[NUUG kart] Merking av travbane

Gisle Sælensminde gisle at snirklasjon.no
Thu Apr 1 16:26:40 CEST 2010

Jeg har nettopp vært ute og kartlagt  i Åsane i Bergen, og har kartlagt
Bergen Travpark og områdene rundt. Selve travparken, inkludert staller,
treningsområder og publikumsområder markerte jeg som et område og med
taggen sport=horse_racing. Det jeg ikke vet hvordan jeg skal tagge er
selve banen, som jeg syklet rundt, og derfor har rimelig god plassering
på. Jeg har nå markert den som highway=road, som er er et klassisk "tag
for the renderer" tagging, men jeg vil gjerne ha noe bedre. Noen forslag?

-Gisle