[NUUG kart] Flere veier borte vekk i Pasvikdalen

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Fri Apr 16 17:49:52 CEST 2010

http://www.openstreetmap.org/?lat=69.49955&lon=30.02206&zoom=15&layers=B000
> FTT
>
> Kan ikke finne de manglende veistykkene med "undelete" i Potlatch
heller.
> Det kan se ut som nodene ligger igjen.Historien for nodene viser
ikke at de
> hører til noen vei i det hele tatt.
>
> Anyone?

Opplevd det samme da jeg skulle legge til en bru på E8 her i Tromsø.
Dagen etter at jeg hadde lagt til brua var veien borte, måtte legge
den inn igjen. Hvorfor det skjedde, vel det vet jeg ikke, men etter å ha
lagt den inn igjen så ordnet det seg.
--
Opuskreator Stordal ad laur VVSOP grand crue I i DNM95