[NUUG kart] Flere veier borte vekk i Pasvikdalen

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Thu Apr 22 14:32:46 CEST 2010

Den 18. apr. 2010 kl. 10.06 skrev Gnonthgol:

> Dette ser ut som er eg som har gjort. Eg lagde ein bot som endra ref=RV885 til ref=885 Det ser ut som eg ikkje gjorde nok testing. Eg har henta fram den gamle vegen frå databasen (som ikkje slettar noko) Eg håpar dette er ein isolert hendelse.

Eg har funne feilen. Det er ikkje på mi side men det er geofabrik som ikkje greide å kutte vegane langs norskegrensa på ein tilfredstillande måte. Eg har fiksa resten av fylkesveg 885 men det kan vere fleire stader langs grensa som har fått ein tilsvarande behandling.

Dersom de finn fleire vegar langs grensa som manglar deler er det berre å lappe dei saman igjen ved hjelp av foreldrelause nodar som ligg der vegen skulle ha gått, eller sende meg ei melding.

Eg kjem ikkje til å gjere fleire oppdateringar før eg har funne ein måte å hindre at dette skjer igjen.

Gnonthgol