[NUUG kart] OSM i Marble

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri Aug 13 18:10:59 CEST 2010

Torsdag 12. august 2010 skreiv Sigurd Stordal:
>Desverre er ikke openrouteservice særlig bra. prøv å søk etter
>mellomvegen eller mellomveien 128, tromsø og se hva som dukker
>opp. dette er en adresse jeg la inn i osm for ca 2 år siden.
>openrouteservice er samme ruteplanlegger andnav2 bruker, og er
>en av grunnene til at dette programmet er nær ubrukelig.

Eg hadde ikkje noko problem med å finna Mellomvegen og ruter
frå/til denne i Marble. Men det har kanskje noko med korleis
stadnamn vert søkte opp der?

Men eg ser OpenRouteService har sine manglar. Likevel er det
fleire fine funksjonar. Eg likar for eksempel å visa alle næraste
minibankane på kartet. Men det hadde vore fint å hatt støtte
for meir. Kva med oss som er interessert i å finna næraste
gravlund, for eksempel? :-)

For øvrig får neste versjon av Marble støtte for fleire rutefinnarar.
Dei som er interesserte finn meir informasjon på
http://nienhueser.de/blog/

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/