[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Aug 23 12:06:44 CEST 2010

Gustav Foseid skreiv:
> Cascadenik har også sine begrensninger. Jeg har, for eksempel, prøvd å
> lage jernbanerendering (slik som du ser den her:
> http://osm.org/go/0TuMj9cgN--)
> med Cascadenik, og da ble syntaksen alt annet enn oversiktlig.

Med eksempelstilsett som følgjer med nyaste Cascadenik er det reglar for
jernbaner. Desse brukar PNG-bilde på høge zoom-nivå. Eksempel:

.rail.line[zoom>=17][tunnel!=yes][tunnel!=true] {
  line-pattern-file: url('img/rail-wide.png');
}

> Generelt er det også en del ting i mapnik-syntaksen, som det ikke er
> støtte for gjennom cascadenik.

Er noko av dette funksjonar me treng for å implementera Kartverkets
skjermkartografi?

--
Karl Ove Hufthammer