[NUUG kart] Kartverket: "Gratiskartene enda bedre"

Vidar Gundersen vibrog+nuug at gmail.com
Fri Aug 27 08:47:54 CEST 2010

2010/8/27 Karl Ove Hufthammer <karl at huftis.org>:

> Eg er som sagt interessert i å prøva meg på dette. Men først må eg få
> installert og sett opp dei ulike verktøya (siste eg prøvde gav
> kartimporten ei uforståelig feilmelding).

importerer du mye eller et mindre område?
jeg importerer bare Stor-Oslo for testing.

ønskeløsning: en tileserver som oppdaterer og tester stilsettet fra
svn automatisk.

> Det står nemnt på side 4 i spesifikasjonen at bygningar er gjort lysare i
> større målestokkar. Men det står ingen plass noko om kva fargar som er
> brukte der.

jo, fargeverdiene finnes i tabellen. men den er krevende å lese,
derfor jeg mener vi trenger en digest med OSM fokus som en
spekk for OSM implementasjonen av kartografien.

> Det viktigaste skillet er mellom næringsbygg og bustader. For bustader er
> fargane mellom vanlige bustader og fritidsbustader veldig lik, og det er
> ikkje veldig farlig om me ikkje skil mellom dei.

det er mer enn som så, de brune "byggene" dekker mange typer bygg
som dukker opp på ulike zoomnivåer. vi trenger ikke implementere det,
eller vi kan velge noe og oppdatere No:Map_Features deretter for
å innføre en løsning.

> Eit spørsmål er kva farge bygningar me ikkje har informasjon om skal ha.
> Men brun er kanskje OK, sidan det passar for «udefinerte bygg»?

jeg stemmer brun (mer generell tolkning), selv om jeg benyttet blå-lilla nå.

> Det bør kunne gjerast heilautomatisk. Viss me lagar eit stilsett for
> 1:50000, er jo versjonane for andre målestokkar i teorien eintydig
> definert.

nei, hvis du ser på skjermkartografi-spekken, varierer de dette ulineært.
men ja; gjerne (semi-)automatisk konvertering av pseudostilsettet fra
målestokk, strektykkelser i mm, rgb() verdier til zoomnivå, mål i px og #rgb.

> Finst det forresten ei oversikt over forhold mellom målestokkar
> og zoom-nivå?

ja, i OSM FAQ'en og i Mapnik-stilsett folderen på svn.