[NUUG kart] Ny GPS

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Tue Jan 26 21:40:45 CET 2010

Har Garmin HCx selv. Ganske fornøyd. Enig med det folk har sagt før meg. To
minuser: Kan slå seg av ved kraftige vibrasjoner. For en eller annen årsak
har limen til gummikanten sluttet å være lim og blitt mer som klister.

Ellers får man tak i alle mulige varianter av festebrakett her:
http://ram-mount.com/

Gorm E. Johnsen