[NUUG kart] Innsending av traces fra Android-telefon

Kjetil Kjernsmo kjetil at kjernsmo.net
Thu Jul 8 08:14:06 CEST 2010

Heisan!

Jeg har gjort noen forsøk på å bruke min HTC Hero til å lage traces, og
fikk anbefalt AndNav2 til formålet. Jeg har nå satt den opp til å lagre
traces til min OSM-konto, men stort lenger kom jeg ikke. Egentlig skjønte
jeg veldig lite av hvordan den fungerte. Spesielt så det ut til at den
sluttet å trace med en gang skjermen slo seg av, og jeg skjønte ikke
hvordan jeg kunne bare slå av skjermen og sikre at jeg ikke tok på skjermen
uten å stoppe tracinga... Veldig forvirrende?

Er det noen som har noen gode instruksjoner for dette? Jeg har tittet
igjennom diverse wikier men det ser ut som alt bare skal funke...

Kjetil
--
Kjetil Kjernsmo
kjetil at kjernsmo.net